Livigno - silniční cyklistika
Vysoká sedla italského Tibetu
1. den
Předpokládaný odjezd z Brna kolem 17 hod přes Jihlavu, Prahu a Plzeň, noční přejezd Německa a Rakouska.
2. den
Rovinatý rozjezd z městečka Zernez do Svatého Mořice, poté přes 2 panoramatická sedla Bernina Pass (2328 m) a Forcola di Livigno (2315 m) až do Livigna. Navíc možný přídavek do horského průsmyku Maloja Pass (1815 m) a do sedla Jullier Pass (2284 m). (70-120 km, ↑1200-1700 m, ↓750-1250 m)
3. den
Královská etapa: Přejezd autobusem pod sedlo Bernina pass (2328 m). Dlouhý sjezd do Tirano (450 m) a následné legendární stoupání na Mortirolo pass (1852 m). Po sjezdu údolím do Ponte di Legno (1350 m). Závěrečné stoupání na Gavia pass (2618 m) na kterém překonáme 1400 výškových metrů. Odpočinek a večeře v lázeňském městečku Bormio (1200 m). (120 km, ↑3000 m, ↓3900 m). Alternativně kratší a snazší etapa: Přes sedla Passo d´Eira (2211 m) a Passo Foscagno (2315 m) do městečka Isolaccia (1345 m). Výjezd k Lago di Cancano (1941 m), které proslavil v roce 2020 vítězstvím v královské etapě přes Passo dello Stelvio (2758 m) Jai Hindley. Poté zpět do Livigna. (75 km, ↑2500 m, ↓2500 m).
4. den
Průjezd tunelem u Livigna přes vesnici Valchava k světoznámému stoupání do sedla Passo Stelvio (2758 m), sjezd do Bormia (1200 m) a rovinatý dojezd do Valdidentro (1350 m). Přejezd autobusem nebo na kole do Livigna . (90 km, ↑2000 m, ↓2400 m, s prodloužením až do Livigna (1825 m) +30 km, ↑1100 m, ↓1100 m)
5. den
Přes o sedla Passo d´Eira (2211 m) Passo Foscagno (2315 m) do Bormia (1200 m), dále přes městečka Tirano (500 m), Poschiavo (1000 m) a sedlo Bernina pass (2328 m) do městečka Pontresina (1800 m) (125 km, ↑2400 m, ↓2400 m). Večerní odjezd, noční přejezd Rakouska a Německa.
6. den
Návrat přes Plzeň, Prahu a Jihlavu do Brna v dopoledních hodinách.